De kosten die je betaalt voor een verkoopopdracht zijn afhankelijk van de omvang en complexiteit ervan. Wij maken hiervoor een inschatting van tijd en inspanning die de opdracht in beslag zal nemen. We maken hierover vooraf altijd heldere afspraken, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Je ontvangt nooit een nota van ons waar je vooraf niet van wist. De kosten voor onze dienstverlening zijn mede afhankelijk van de verkoopopbrengst van jouw object. Zo hebben we een gedeeld belang, namelijk het behalen van een zo hoog mogelijke verkoopopbrengst tegen gunstige voorwaarden. Tot slot werken wij op basis van no-cure-no-pay en is onze courtage pas verschuldigd na de eigendomsoverdracht bij de notaris.
Wil je weten wat het je gaat kosten als wij jouw pand voor je gaan verkopen? Neem dan gerust even vrijblijvend contact met ons op.
De kosten voor een verhuuropdracht zijn afhankelijk van de omvang en complexiteit ervan. Hiervoor maken wij een inschatting van tijd en inspanning die de opdracht in beslag zal nemen. We maken hierover vooraf altijd heldere afspraken, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Je ontvangt dus nooit een nota van ons waar je vooraf niet van wist. Het bedrag dat je betaalt voor onze dienstverlening is mede afhankelijk van de duur van de huurperiode, waarbij je voor een kortere huurovereenkomst minder betaalt.
Tot slot werken wij op basis van no-cure-no-pay en is onze courtage pas verschuldigd nadat de huurder de huurovereenkomst heeft getekend. Wil je weten wat het je gaat kosten als wij jouw pand voor je gaan verhuren? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.
Dat is afhankelijk van de omvang en complexiteit van de opdracht. We maken daarvoor een inschatting van de hoeveelheid tijd en inspanning die de taxatie in beslag zal nemen. Meestal kunnen wij je na een aantal vragen aan de telefoon al vertellen wat wij voor de taxatie van jouw bedrijfspand in rekening zullen brengen. Bel ons gerust voor een offerte.
De verhuur- of verkoopstrategie bepalen we altijd in nauw overleg met jou als opdrachtgever. Wil jij het pand zo breed mogelijk in de markt aanbieden? Dan halen wij alles uit de kast. Wil je jouw pand in de stille verhuur of verkoop? Dan kan dat ook. Hierin is alles bespreekbaar en is er veel mogelijk. Jij hebt de regie en wij bieden de verschillende opties. Maak vrijblijvend een afspraak om de mogelijkheden met ons te bespreken.
Om te weten wat je pand waard is, heb je niet altijd een taxatierapport nodig. Dit is afhankelijk van de reden van deze vraag. Voor een financiering zal de bank je vragen om een officieel taxatierapport, maar als je overweegt om te verkopen en je wilt weten wat je bedrijfspand op zou kunnen brengen, dan wil je misschien alleen een indicatie. Neem eens vrijblijvend contact met ons op. We denken graag met je mee.
Sinds 2016 is het niet toegestaan voor register-taxateurs om een waardeverklaring te verzorgen. Een professionele taxatiedienst moet namelijk voldoen aan de vereisten die zijn vastgesteld in de reglementen van NRVT. Wil je weten wat we wel voor je kunnen betekenen op het gebied van taxaties? Neem dan gerust contact met ons op.
Een energielabel is verplicht bij de verkoop, verhuur en oplevering van woningen en utiliteitsbouw met de volgende gebruiksfuncties: kantoor-, gezondheidszorg-, bijeenkomst-, onderwijs-, sport-, logies- en winkelfunctie.
Er zijn een aantal uitzonderingen, namelijk: provinciale of gemeentelijke monumenten, gebouwen kleiner dan 50 m², gebouwen voor religieuze activiteiten, een gebouw dat onteigend is en gesloopt zal worden en tijdelijke gebouwen.
Op het moment dat je jouw bedrijfspand aanbiedt op onze website of Funda Business dien je in het bezit te zijn van een geldig energielabel. In de meeste gevallen maakt het niet uit welk energielabel het pand heeft, behalve als er sprake is van een kantoorfunctie en een oppervlakte van meer dan 100 m². In dat geval is een energielabel van C of beter verplicht.
Wij kunnen nieuwe huur- of koopovereenkomsten laten opmaken en bestaande overeenkomsten wijzigen of verlengen. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de omvang en complexiteit van de opdracht. Het laten opmaken van een overeenkomst kan vanaf €295,- (exclusief BTW)
Als er bij ons aanbod momenteel geen object staat dat past bij je zoekvraag, kun je ons laten weten wat je zoekt. Het gebeurt namelijk regelmatig dat wij een bedrijfsruimte verhuren of verkopen zonder openbare publicatie. Door ons te laten weten wat je zoekt kunnen we je op de hoogte brengen zodra wij een object aanbieden dat past bij je zoekvraag. Via het contactformulier kun je ons laten weten wat je zoekt.
Wij staan op de shortlist van de meeste banken en geldverstrekkers. Dat is een lijst van taxateurs waarvan banken taxatierapporten van commercieel vastgoed accepteren voor financieringsdoeleinden. Daarnaast ben je bij ons aan het goede adres voor taxaties met fiscale doeleinden. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Vrijwel altijd is de vastgoedeigenaar onze opdrachtgever. Voor jou als kandidaat is een bezichtiging of informatie aanvraag daarom vrijblijvend en kosteloos. Als wij om wat voor reden dan ook toch kosten in rekening brengen, zorgen wij altijd dat dit vooraf duidelijk is.
Ja en nee. Wij taxeren bedrijfsmatig vastgoed en woonruimten bestemd voor de verhuur. Dit doen wij voor verschillende banken en geldverstrekkers. Wij taxeren geen woningen die gekocht worden als eigen woonruimte voor de koper.